1. Klient ma prawo reklamować zakupiony towar w trakcie trwania gwarancji i pod warunkiem, że uszkodzone lub zużyte części zostały objęte gwarancją, gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych.
2. Przed wysłaniem wadliwego towaru konieczne jest wypełnienie formularza reklamacyjnego.
3. Do przesyłki zwrotnej należy koniecznie załączyć oryginał paragonu lub kopię faktury VAT.
4. Na rozpatrzenie reklamacji serwis ma 14 dni roboczych. 95% reklamacji staramy sie obsługiwać w ciągu 2 dni roboczych od daty otrzymania produktu.
5. Sprzęt powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do serwisu. Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak musi ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu firmą spedycyjną. Firma Laptop dla Ciebie Marcin Sikora nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie przesyłek w transporcie.
6. W przypadku pytań i wątpliwości, prosimy o kontakt mailowy: biuro@swiatmatryc.pl lub pod numerem telefonu 62-590-30-86 w godzinach 9:00-17:00
7. Na przesyłce należy umieścić w widocznym miejscu nr RMA
Przesyłki bez widocznego numeru RMA nie będą odbierane.
Adres wysyłkowy:
LAPTOP DLA CIEBIE MARCIN SIKORA
Ul. Jana Pawła II 20a
63-500 Ostrzeszów